Program izzyRest jest systemem przeznaczonym do obsługi gastronomii, zapewniając ciągłe i sprawne funkcjonowanie palcówki. Oprogramowanie powstało z myślą o wygodzie pracy użytkownika oraz integracji czynności wykonywanych w punktach gastronomicznych.
Najważniejsze cechy:
- praca w systemie Windows;
- moduł kelnerski również z obsługą mobilną w systemie Android;
- praca w sieci komputerowej;
- możliwość instalacji na dowolnej ilości komputerów (bez względu na posiadaną licencję);
- rozbudowany system uprawnień dla użytkowników;
- dostęp do programu przez Internet;
- integracja z portalami pyszne.pl, upmenu.com;
- integracja z terminalami płatniczymi polcard i sixpayments;
- szybka instalacja i konfiguracja systemu (instalacja systemu, wprowadzenie karty menu, cenniki, sale i stoliki, użytkownicy, prawa dostępu
- itp nie powinna trwać więcej niż 1-2godziny);
- łatwy mechanizm w pełni automatycznych kopii bezpieczeństwa (w przypadku awarii komputera - pozwalający na odzyskanie danych wraz zinstalacją systemu w ciągu kilku minut);
- mechanizm awaryjnych baz danych pozwalających na pracę w przypadku awarii sieci komputerowej;
- system automatycznych aktualizacji do nowych wersji;
- dostępne API do komunikacji ze stronami internetowymi;
- kilkadziesiąt wbudowanych raportów i wydruków z możliwością ich edytowania, definiowania własnych zestawień, widoków itp.
Funkcje POS:
- dowolna ilość otwartych rachunków;
- definiowany układ sali (stoliki, wiele sal);
- łączenie/dzielenie rachunków;
- grupowa obsługa rachunku;
- rozbudowany system uprawnień użytkowników;
- obsługa rachunków i rozliczeń wewnętrznych;
- obsługa dowolnej ilości drukarek bonowych i monitorów kuchennych;
- zwrotna informacja dla kelnera z kuchni o realizacji zamówienia;
- kontrola czasu realizacji zamówień;
- definiowane wzory wszystkich wydruków;
- zmiana kolejności bonowania;
- atrybuty produktów (np. bardziej wysmażony, mniej wysmażony), w tym również atrybuty ilościowe;
- obsługa zestawów alternatywnych (np. frytki lub ryż lub ziemniaki, cola lub fanta lub sprite), kompozycji produktów z wyborem z listy oraz kompozycji z wyborem z grup (np. pizza z wymiennymi składnikami, dzielona na części, itd.);
- obsługa rezerwacji stolików (z możliwością wstępnej rezerwacji menu + możliwość automatycznego utworzenia rachunku kelnerskiego na podstawie rezerwacji).
Pizza i dostawy na telefon:
pizza:
- dowolnie definiowane składniki pizzy,
- możliwość automatycznej zmiany ceny przy zamianie składników,
- podział pizzy na części,
- wymiana składników dla osobnych części,
dostawy:
- szybkie wyszukiwanie Klienta w/g dowolnego parametru (nr. telefonu, imię, adres itp),
- podpowiedzi ostatniego zamówienia i ulubionych potraw Klienta,
- definiowane strefy dostawy,
- prezentacja adresu dostawy wraz z rejonem dostawy na mapach google,
- definiowane kierunki sprzedaży (dowóz, odbiór osobisty, w lokalu),
- przyporządkowanie zamówień do kierowców,
- system rozliczania kierowców.
Promocje, rabaty i systemy lojalnościowe:
rabaty:
- rabaty procentowe i kwotowe,
- definiowane uprawnienia do udzielania rabatów,
- karty rabatowe,
- bony rabatowe (kwotowe),
- definiowane przyciski "szybkich rabatów"
promocje:
- promocje związane z produktem, grupą produktów lub ilością składników,
- możliwość ograniczeń czasowych promocji,
- łączenie promocji z kartami klienta,
systemy lojalnościowe:
- zbieranie punktów za poszczególne produkty,
- wymiana punktów na produkty,
- karty przedpłacone,
- karty abonamentowe.
Sieć lokali:
- centralna baza danych,
- zarządzanie pozycjami menu, cennikami, promocjami w poszczególnych lokalach z centrali,
- dostęp do baz danych poszczególnych lokali bezpośrednio z centrali,
- synchronizacja bazy klientów,
- obsługa własnych systemów lojalnościowych i rabatowych z centralnym zarządzaniem i automatyczną synchronizacją danych,
- centralny magazyn,
- system zamówień magazynowych pomiędzy lokalami i centralnym magazynem,
- moduł produkcji w magazynie centralnym zsynchronizowany z zamówieniami z lokali,
- raporty łączone (z poszczególnych lokali), sieci lokali.
Smartfony i tablety - izzyRest mobile:
- obsługa z dowolnego urządzenia z systemem android (smartfony, tablety);
- możliwość pracy off-line (bez zasięgu sieci wifi);
- synchronizacja rachunków urządzenie przenośne - POS (rachunki utworzone na urządzeniu przenośnym widoczne od razu na urządzeniu POS);
- pełna obsługa rachunków, stolików;
- łączenie/dzielenie rachunków;
- obsługa zestawów i kompozycji (pizza);
- współpraca z drukarkami bonowymi i monitorami kuchennymi;
- współpraca z drukarkami fiskalnymi.
Obsługa magazynów:
- rozliczanie magazynów on-line;
- dowolna definiowana struktura magazynów;
- definiowane rodzaje operacji magazynowych;
- łatwe wprowadzanie dokumentów przyjęć PZ (z wykorzystaniem naturalnych przeliczników jednostek miary i zawartości opakowań), automatyczne przeliczanie jednostek;
- obsługa dostawców;
- inwentaryzacje na dowolny moment, również "wstecz" (z automatycznym przeliczaniem stanów magazynowych);
- sprawdzanie historii stanu magazynowego na dowolny moment;
- łatwa, intuicyjna kontrola braków magazynowych;
- tworzenie gotowych szablonów dla operacji magazynowych;
- przeglądanie dokumentów magazynowych w dowolnym przekroju (łączenie, grupowanie, filtrowanie danych);
- eksport danych do plików *.xls, *.pdf, *.html, *.txt;
- inwentaryzacje + wydruki arkuszy spisów z natury;
- dowolne wydruki i raporty łącznie z wykresami;
- dostęp do pełnej funkcjonalności przez Internet.
Manager/biuro:
- łatwe i naturalne przeglądanie i edytowanie towarów, receptur i produktów (rezygnacja z kodów, operacje jedynie na nazwach - najbardziej naturalne z możliwych;
- zastosowanie technologii drag&drop np. przy przesuwaniu towarów pomiędzy poszczególnymi grupami);
- rozbudowane definiowanie uprawnień użytkowników;
- tworzenie receptur na zasadzie przeciągania myszą odpowiednich składników;
- definiowanie receptur dla dowolnej ilości porcji (możliwość zmiany ilości porcji w trakcie tworzenia receptur);
- obliczanie kosztu receptury na bieżąco w trakcie jej tworzenia w/g średniej ceny magazynowej składników lub w/g ostatnich cen przyjęcia na magazyn;
- definiowalne wszystkie listy słownikowe;
- dowolnie definiowalne przeliczniki jednostek miary;
- szybki dostęp do raportów i wykresów (np. historia obrotu towarem, stan magazynowy na dowolny dzień wstecz, raport godzinowy sprzedaży);
- dowolne wyszukiwanie, filtrowanie i grupowanie danych;
- moduł kalkulacji kosztów (doskonałe narzędzie do planowania większych imprez z możliwością zapisania w zewnętrznym pliku danej kalkulacji, automatyczne przygotowanie listy zakupów, itp);
- automatyczne raporty braków magazynowych na podstawie stanów minimalnych i poziomów ostrzegawczych;
- bezpośredni pogląd rachunków kelnerskich (wraz z ich pełną historią);
- dostęp do rozliczeń kelnerskich, analizy rozliczeń;
- możliwość śledzenia dowolnych połączeń (np. towar->receptury w których występuje->rachunki na których został sprzedany->szczegóły rachunku->szczegóły operacji magazynowej itp.);
- dowolnie definiowane raporty i wydruki, w tym wykresy;
- współpraca z systemem hotelowym izzyHotel;
- dostęp do pełnej funkcjonalności przez Internet.