izzyRest

Program izzyRest jest systemem przeznaczonym do obsługi gastronomii, zapewniając ciągłe i sprawne funkcjonowanie palcówki. Oprogramowanie powstało z myślą o wygodzie pracy użytkownika oraz integracji czynności wykonywanych w punktach gastronomicznych.  

Najważniejsze cechy:

  • praca w systemie Windows;
  • moduł kelnerski również z obsługą mobilną w systemie Android;
  • praca w sieci komputerowej;
  • możliwość instalacji na dowolnej ilości komputerów (bez względu na posiadaną licencję);
  • rozbudowany system uprawnień dla użytkowników;
  • dostęp do programu przez Internet;
  • integracja z portalami pyszne.pl, upmenu.com;
  • integracja z terminalami płatniczymi polcard i sixpayments;
  • szybka instalacja i konfiguracja systemu (instalacja systemu, wprowadzenie karty menu, cenniki,  sale i stoliki, użytkownicy, prawa dostępu
  •  itp nie powinna trwać więcej niż 1-2godziny);
  • łatwy mechanizm w pełni automatycznych kopii bezpieczeństwa (w przypadku awarii komputera - pozwalający na odzyskanie danych wraz zinstalacją systemu w ciągu kilku minut);
  • mechanizm awaryjnych baz danych pozwalających na pracę w przypadku awarii sieci komputerowej;
  • system automatycznych aktualizacji do nowych wersji;
  • dostępne API do komunikacji ze stronami internetowymi;
  • kilkadziesiąt wbudowanych raportów i wydruków z możliwością ich edytowania, definiowania własnych zestawień, widoków itp. 

Funkcje POS:

  • dowolna ilość otwartych rachunków;
  • definiowany układ sali (stoliki, wiele sal);
  • łączenie/dzielenie rachunków;
  • grupowa obsługa rachunku;
  • rozbudowany system uprawnień użytkowników;
  • obsługa rachunków i rozliczeń wewnętrznych;
  • obsługa dowolnej ilości drukarek bonowych i monitorów kuchennych;
  • zwrotna informacja dla kelnera z kuchni o realizacji zamówienia;
  • kontrola czasu realizacji zamówień;
  • definiowane wzory wszystkich wydruków;
  • zmiana kolejności bonowania;
  • atrybuty produktów (np. bardziej wysmażony, mniej wysmażony), w tym również atrybuty ilościowe;
  • obsługa zestawów alternatywnych (np. frytki lub ryż lub ziemniaki, cola lub fanta lub sprite), kompozycji produktów z wyborem z listy oraz kompozycji z wyborem z grup (np. pizza z wymiennymi składnikami, dzielona na części, itd.);
  • obsługa rezerwacji stolików (z możliwością wstępnej rezerwacji menu + możliwość automatycznego utworzenia rachunku kelnerskiego na podstawie rezerwacji).

Pizza i dostawy na telefon:

pizza:

  • dowolnie definiowane składniki pizzy,
  • możliwość automatycznej zmiany ceny przy zamianie składników,
  • podział pizzy na części,
  • wymiana składników dla osobnych części,

dostawy:

  • szybkie wyszukiwanie Klienta w/g dowolnego parametru (nr. telefonu, imię, adres itp),
  • podpowiedzi ostatniego zamówienia i ulubionych potraw Klienta,
  • definiowane strefy dostawy,
  • prezentacja adresu dostawy wraz z rejonem dostawy na mapach google,
  • definiowane kierunki sprzedaży (dowóz, odbiór osobisty, w lokalu),
  • przyporządkowanie zamówień do kierowców,
  • system rozliczania kierowców.

Promocje, rabaty i systemy lojalnościowe:

rabaty:

  • rabaty procentowe i kwotowe,
  • definiowane uprawnienia do udzielania rabatów,
  • karty rabatowe,
  • bony rabatowe (kwotowe),
  • definiowane przyciski "szybkich rabatów"

promocje:

  • promocje związane z produktem, grupą produktów lub ilością składników,
  • możliwość ograniczeń czasowych promocji,
  • łączenie promocji z kartami klienta,

systemy lojalnościowe:

  • zbieranie punktów za poszczególne produkty,
  • wymiana punktów na produkty,
  • karty przedpłacone,
  • karty abonamentowe.

Sieć lokali:

  • centralna baza danych,
  • zarządzanie pozycjami menu, cennikami, promocjami w poszczególnych lokalach z centrali,
  • dostęp do baz danych poszczególnych lokali bezpośrednio z centrali,
  • synchronizacja bazy klientów,
  • obsługa własnych systemów lojalnościowych i rabatowych z centralnym zarządzaniem i automatyczną synchronizacją danych,
  • centralny magazyn,
  • system zamówień magazynowych pomiędzy lokalami i centralnym magazynem,
  • moduł produkcji w magazynie centralnym zsynchronizowany z zamówieniami z lokali,
  • raporty łączone (z poszczególnych lokali), sieci lokali.

Smartfony i tablety - izzyRest mobile:

  • obsługa z dowolnego urządzenia z systemem android (smartfony, tablety);
  • możliwość pracy off-line (bez zasięgu sieci wifi);
  • synchronizacja rachunków urządzenie przenośne - POS (rachunki utworzone na urządzeniu przenośnym widoczne od razu na urządzeniu POS);
  • pełna obsługa rachunków, stolików;
  • łączenie/dzielenie rachunków;
  • obsługa zestawów i kompozycji (pizza);
  • współpraca z drukarkami bonowymi i monitorami kuchennymi;
  • współpraca z drukarkami fiskalnymi.            

Obsługa magazynów:

  • rozliczanie magazynów on-line;
  • dowolna definiowana struktura magazynów;
  • definiowane rodzaje operacji magazynowych;
  • łatwe wprowadzanie dokumentów przyjęć PZ (z wykorzystaniem naturalnych przeliczników jednostek miary i zawartości opakowań), automatyczne przeliczanie jednostek;
  • obsługa dostawców;
  • inwentaryzacje na dowolny moment, również "wstecz" (z automatycznym przeliczaniem stanów magazynowych);
  • sprawdzanie historii stanu magazynowego na dowolny moment;
  • łatwa, intuicyjna kontrola braków magazynowych;
  • tworzenie gotowych szablonów dla operacji magazynowych;
  • przeglądanie dokumentów magazynowych w dowolnym przekroju (łączenie, grupowanie, filtrowanie danych);
  • eksport danych do plików *.xls, *.pdf, *.html, *.txt;
  • inwentaryzacje + wydruki arkuszy spisów z natury;
  • dowolne wydruki i raporty łącznie z wykresami;
  • dostęp do pełnej funkcjonalności przez Internet.

Manager/biuro:

  • łatwe i naturalne przeglądanie i edytowanie towarów, receptur i produktów (rezygnacja z kodów, operacje jedynie na nazwach - najbardziej naturalne z możliwych;
  • zastosowanie technologii drag&drop np. przy przesuwaniu towarów pomiędzy poszczególnymi grupami);
  • rozbudowane definiowanie uprawnień użytkowników;
  • tworzenie receptur na zasadzie przeciągania myszą odpowiednich składników;
  • definiowanie receptur dla dowolnej ilości porcji (możliwość zmiany ilości porcji w trakcie tworzenia receptur);
  • obliczanie kosztu receptury na bieżąco w trakcie jej tworzenia w/g średniej ceny magazynowej składników lub w/g ostatnich cen przyjęcia na magazyn;
  • definiowalne wszystkie listy słownikowe;
  • dowolnie definiowalne przeliczniki jednostek miary;
  • szybki dostęp do raportów i wykresów (np. historia obrotu towarem, stan magazynowy na dowolny dzień wstecz, raport godzinowy sprzedaży);
  • dowolne wyszukiwanie, filtrowanie i grupowanie danych;
  • moduł kalkulacji kosztów (doskonałe narzędzie do planowania większych imprez z możliwością zapisania w zewnętrznym pliku danej kalkulacji, automatyczne przygotowanie listy zakupów, itp);
  • automatyczne raporty braków magazynowych na podstawie stanów minimalnych i poziomów ostrzegawczych;
  • bezpośredni pogląd rachunków kelnerskich (wraz z ich pełną historią);
  • dostęp do rozliczeń kelnerskich, analizy rozliczeń;
  • możliwość śledzenia dowolnych połączeń (np. towar->receptury w których występuje->rachunki na których został sprzedany->szczegóły rachunku->szczegóły operacji magazynowej itp.);
  • dowolnie definiowane raporty i wydruki, w tym wykresy;
  • współpraca z systemem hotelowym izzyHotel;
  • dostęp do pełnej funkcjonalności przez Internet.