Podkategorie
Pc Market to program magazynowy przeznaczony dla sklepu, supermarketu i hurtowni. Doskonale sprawdza jako system obsługi klienta detalicznego. Zarządza sklepami i sieciami sklepów. Współpracuje m.in. z kasami fiskalnymi, POS, czytnikami kodów kreskowych, przenośnymi terminalami, specjalizowanymi drukarkami, wagami, kartami rabatowymi. Moduł Konsola Kupca umożliwa skuteczne zarządzanie siecią sklepów.
Używając programu PC-Market:
PC-Market 7 – to współpraca z większością modeli urządzeń:
PC-Market 7 – to kilkadziesiąt różnych raportów m.in:
Finansowe:
Ilościowo-wartościowe:
Zaawansowane analizy:
PC-POS jest prostym i funkcjonalnym programem kasowym typu POS przeznaczonym dla stanowiska komputerowego z monitorem, drukarką fiskalną, czytnikiem kodów kreskowych, wagą oraz dowolną klawiaturą (PC lub programowalną).
Program posiada przyjazny i intuicyjny interfejs użytkownika. Szczególny nacisk położony został na funkcjonalność pracy na terminalach dotykowych oraz prostotę obsługi. Kasjer błyskawicznie uczy się jak sprawnie sprzedawać.
Platforma ma możliwość adaptacji interfejsu do sklepów spożywczych, branżowych, a także obiektów gastronomicznych - możemy sami decydować o wyglądzie ekranu kasjera.
PC-POS zapewnia bezpieczeństwo danych poprzez system synchronizacji bazy lokalnej i bazy na serwerze. Program w momencie utraty połączenia z bazą serwera, automatycznie przełącza się na pracę na bazie lokalnej, a po odzyskaniu połączenia przesyła dane.
Konfiguracje programu mozemy przesyłać zdalnie lub wprowadzać lokalnie - możemy z jednego miejsca, z zaplecza sklepu bądź z dowolnego stanowiska kasowego, skonfigurować wybrane stanowisko kasowe (np. dodać klawisze szybkiej sprzedaży).
PC-POS i PC-Market – to kompleksowy system do zarządzania placówką handlową. System umożliwi pełne rozliczenie kasjerów i podgląd utargu zrealizowanego aktualnie na kasie/kasach, a zakres pobieranych z kasy danych poprzez bogaty moduł raportowy zadowoli najbardziej wymagających analityków.
PC-POS – to współpraca z większością modeli urządzeń sklepowych:
Czytniki kodów kreskowych
Wagi elektroniczne
Klawiatury programowalne
Czytniki kart magnetycznych
Drukarki fiskalne, m.in.:
- Novitus Quarto, Vivo, Vento, Delio
- Emar/Torell DuoPro
- Posnet Thermal
- Elzab Omega
- Innova Market, Profit
PC-POS - podstawowe możliwości programu:
- obsługa ekranów dotykowych i klawiatur programowalnych
- obsługa rozliczeń opakowań oraz sprzedaż w tandemie
- obsługa rabatów,
- obsługa kart lojalnościowych i kart płatniczych
- rozliczenia kasjera z różnych form płatności
- rozliczenie kasjera z gotówki w dowolnej ilości walut
- obsługa kodów ważonych
- rozbudowana konfiguracja uprawnień dla personelu
- obsługa dowolnej ilości kasjerów
- możliwość otwarcia równocześnie kilku paragonów
- rozbudowana konfiguracja programu z zakładkami dostosowanymi do potrzeb branży
- wysokie bezpieczeństwo pracy i danych
- nieprzerwana praca nawet przy utracie połączenia z serwerem bazodanowym
- współpraca z programami magazynowymi - przede wszystkim z PC-Market 7
- wystawianie faktur do paragonów – przy współpracy z PC-Market 7.
Subiekt GT to nowoczesny i funkcjonalny system sprzedaży wspomagający pracę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego itp. Stworzony z myślą o wygodzie użytkowania oraz prostej i intuicyjnej obsłudze. Program został wyposażony w najnowsze rozwiązania interfejsowe z możliwością wszechstronnej konfiguracji, co świadczy o jego szerokim zastosowaniu.
Subiekt GT stanowi część linii InsERT GT, zawierającej także Rachmistrza GT – program do prowadzenia księgowości w formie książki przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego, Rewizora GT – program do prowadzenia księgi handlowej, Gratyfikanta GT – system kadrowo-płacowy oraz Gestora GT – system zarządzania relacjami z klientami. Baza danych w programach linii InsERT GT została oparta na Microsoft SQL Server, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem.
Funkcje Subiekta GT:
Najważniejsze cechy programu:
MicroSubiekt jest programem ewidencjonującym sprzedaż, przeznaczonym głównie dla małych placówek handlowo-usługowych, których specyfika działania nie wymaga oprogramowania obsługującego magazyn. Prosta i sprawna obsługa MicroSubiekta zadowoli każdego użytkownika, a nowoczesny interfejs, intuicyjna instalacja oraz wszystkie niezbędne funkcje umożliwiają szybką i niezawodną pracę działów sprzedaży małych firm handlowo-usługowych.
Najważniejsze cechy mikroSubiekta:
Program Subiekt GT Sfera został stworzony do obsługi sprzedaży specyficznych rozwiązań oraz rozszerzonej funkcjonalności. Oprócz standardowych rozwiązań Sfera daje możliwość pisania rozszerzeń korzystających z wewnętrznych algorytmów systemu Subiekt GT. Powstała w oparciu o znane technologie COM i OLE Automation, dzięki czemu informatyk firmy lub serwisant bez problemu stworzą takie rozwiązania, które rozszerzą dotychczasową funkcjonalność i będą ułatwiały pracę w systemie, ściśle według potrzeb danej firmy. Przykładami zastosowania tego typu oprogramowania jest: wystawianie faktur seryjnych, obsługa zamówień w sklepie internetowym, czy sterowanie zdarzeniami zewnętrznymi. Rodzaj użytego rozszerzenia zależy od inwencji i potrzeb użytkowników.
Subiekt GT Sfera jest częścią otwartego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem InsERT GT Sfera, w którego skład wchodzą również program
finansowo-księgowy Rewizor GT Sfera, program kadrowo-płacowy Gratyfikant GT Sfera oraz program do zarządzania relacjami z klientami Gestor
GT Sfera.
Najważniejsze funkcje Subiekta GT Sfera: