SKLEP - OPROGRAMOWANIE W tej kategorii nie ma produktów.

Podkategorie

  • Pc Market

     

    Pc Market to program magazynowy przeznaczony dla sklepu, supermarketu i hurtowni. Doskonale sprawdza jako system obsługi klienta detalicznego. Zarządza sklepami i sieciami sklepów. Współpracuje m.in. z kasami fiskalnymi, POS, czytnikami kodów kreskowych, przenośnymi terminalami, specjalizowanymi drukarkami, wagami, kartami rabatowymi. Moduł Konsola Kupca umożliwa skuteczne zarządzanie siecią sklepów.

     

    Używając programu PC-Market:

    • Szybko znajdziesz najgorzej i najlepiej sprzedające się towary,
    • Prześledzisz dokładną historię towaru. Od wprowadzenia na magazyn do sprzedania ostatniej sztuki,
    • Sprawdzisz stan rozliczeń z kontrahentami. Ile masz niezapłaconych faktur, ile nieodebranych pieniędzy,
    • Podglądniesz ile sklep "zarobił". Program poda, jaką kwotę marży sklep zrealizował dziś (lub w przeszłości) na sprzedanych towarach,
    • Sprawdzisz stan kasy. W każdej chwili dowiesz się ile pieniędzy powinno się znajdować w kasetce kierownika sklepu,
    • Zaoszczędzisz na szybkim sporządzeniu remanentu. Dzięki współpracy z przenośnymi terminalami remanent będzie trwał krócej. Możesz też użyć terminali do wprowadzania dostaw,
    • Szybko wydrukujesz etykietki na półki. Możesz sam zaprojektować etykietkę dla swojego sklepu. Podczas dostawy program sam je wydrukuje dla nowych towarów,
    • Szybko ometkujesz swoje towary. Dzięki współpracy z drukarkami kodów kreskowych wydruk 100 etykiet na towary, to kwestia kilkunastu sekund,
    • Możesz zaoszczędzić czas na wprowadzaniu dokumentów dostaw. Jeśli Twój dostawca prześle je przez Internet.

     

       pcm%202.jpg   pcm 1_1.jpg 

       

     PC-Market 7 – to współpraca z większością modeli urządzeń:

    • Kas fiskalnych: Elzab, Novitus, Posnet, Sharp
    • PC-POS (z drukarkami fiskalnymi: Posnet, Emar, Torell, Novitus, Elzab)
    • oraz inne NCR, IBM, EuroPOS, Datecs, Innova...
    • Drukarek fiskalnych: Elzab, Novitus, Posnet, Emar, Innova, Torell, Upos
    • Przenośnych inwentaryzatorów
    • Drukarek kodów kreskowych
    • Czytników kodów kreskowych
    • Wag elektronicznych
    • Sprawdzarek cen

      
     PC-Market 7 – to kilkadziesiąt różnych raportów m.in:

    Finansowe:

    • rejestr VAT zakupu i sprzedaży
    • raport obrotu
    • raport kasowy
    • kontrola obrotów i rozliczeń z dostawcami i odbiorcami

    Ilościowo-wartościowe:

    • stany towarów i grup towarów w magazynach
    • zakupy towarów i opakowań
    • sprzedaż towarów i opakowań
    • realizowane marże na poszczególnych towarach i grupach towarów
    • obroty magazynowe i karta magazynowa (kompletna historia ruchu towaru)

    Zaawansowane analizy:

    • koszykowe
    • rotacji towarów konkretnego dostawcy
    • obrotów związanych ze stałymi klientami
    • zakupu, sprzedaży, marży i zapasu
    • towarów zalegających
    • Oraz wiele innych...

  • PC POS

     

    PC-POS jest prostym i funkcjonalnym programem kasowym typu POS przeznaczonym dla stanowiska komputerowego z monitorem, drukarką fiskalną, czytnikiem kodów kreskowych, wagą oraz dowolną klawiaturą (PC lub programowalną).

    Program posiada przyjazny i intuicyjny interfejs użytkownika. Szczególny nacisk położony został na funkcjonalność pracy na terminalach dotykowych oraz prostotę obsługi. Kasjer błyskawicznie uczy się jak sprawnie sprzedawać.
    Platforma ma możliwość adaptacji interfejsu do sklepów spożywczych, branżowych, a także obiektów gastronomicznych - możemy sami decydować o wyglądzie ekranu kasjera.

     

    PC-POS zapewnia bezpieczeństwo danych poprzez system synchronizacji bazy lokalnej i bazy na serwerze. Program w momencie utraty połączenia z bazą serwera, automatycznie przełącza się na pracę na bazie lokalnej, a po odzyskaniu połączenia przesyła dane.
    Konfiguracje programu mozemy przesyłać zdalnie lub wprowadzać lokalnie - możemy z jednego miejsca, z zaplecza sklepu bądź z dowolnego stanowiska kasowego, skonfigurować wybrane stanowisko kasowe (np. dodać klawisze szybkiej sprzedaży).

    PC-POS i PC-Market – to kompleksowy system do zarządzania placówką handlową. System umożliwi pełne rozliczenie kasjerów i podgląd utargu zrealizowanego aktualnie na kasie/kasach, a zakres pobieranych z kasy danych poprzez bogaty moduł raportowy zadowoli najbardziej wymagających analityków.

     

           

     

    PC-POS – to współpraca z większością modeli urządzeń sklepowych:


    Czytniki kodów kreskowych
    Wagi elektroniczne
    Klawiatury programowalne
    Czytniki kart magnetycznych
    Drukarki fiskalne, m.in.:
    - Novitus Quarto, Vivo, Vento, Delio
    - Emar/Torell DuoPro
    - Posnet Thermal
    - Elzab Omega
    - Innova Market, Profit

     

    PC-POS - podstawowe możliwości programu:


    - obsługa ekranów dotykowych i klawiatur programowalnych
    - obsługa rozliczeń opakowań oraz sprzedaż w tandemie
    - obsługa rabatów,
    - obsługa kart lojalnościowych i kart płatniczych
    - rozliczenia kasjera z różnych form płatności
    - rozliczenie kasjera z gotówki w dowolnej ilości walut
    - obsługa kodów ważonych
    - rozbudowana konfiguracja uprawnień dla personelu
    - obsługa dowolnej ilości kasjerów
    - możliwość otwarcia równocześnie kilku paragonów
    - rozbudowana konfiguracja programu z zakładkami dostosowanymi do potrzeb branży
    - wysokie bezpieczeństwo pracy i danych
    - nieprzerwana praca nawet przy utracie połączenia z serwerem bazodanowym
    - współpraca z programami magazynowymi - przede wszystkim z PC-Market 7
    - wystawianie faktur do paragonów – przy współpracy z PC-Market 7.

  • Subiekt GT

     

    Subiekt GT to nowoczesny i funkcjonalny system sprzedaży wspomagający pracę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego itp. Stworzony z myślą o wygodzie użytkowania oraz prostej i intuicyjnej obsłudze. Program został wyposażony w najnowsze rozwiązania interfejsowe z możliwością wszechstronnej konfiguracji, co świadczy o jego szerokim zastosowaniu.

    Subiekt GT stanowi część linii InsERT GT, zawierającej także Rachmistrza GT – program do prowadzenia księgowości w formie książki przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego, Rewizora GT – program do prowadzenia księgi handlowej, Gratyfikanta GT – system kadrowo-płacowy oraz Gestora GT – system zarządzania relacjami z klientami. Baza danych w programach linii InsERT GT została oparta na Microsoft SQL Server, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem.
     

    Funkcje Subiekta GT:

    • pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
    • prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami;
    • prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży, w tym ceny walutowe);
    •  pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;
    • obsługa przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej;
    • obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi;
    • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi, itp.);
    • pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), w tym rozrachunków wielowalutowych;
    • wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów;
    • rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych);
    • pełna integracja z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM) Gestor GT;
    • pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT.

     

          

     

    Najważniejsze cechy programu:

    •  możliwość elektronicznego wysyłania danych do biura rachunkowego;
    •  ewidencjonowanie użytkowników programu wraz z przydzielaniem im uprawnień do wykonywania określonych operacji;
    • możliwość uruchamiania modułów w zakładkach jak w przeglądarkach internetowych;
    • rozbudowana parametryzacja list, wyszukiwanie, sortowanie, filtrowanie, zarządzanie kolumnami i wiele innych);
    • możliwość tworzenia szeregu zestawień, pozwalających kontrolować kondycję firmy;
    • gama skrótów klawiszowych dających możliwość obsługi programu za pomocą klawiatury;
    • opcja tworzenia własnych raportów i zestawień w oparciu o technologie SQL, XML i COM;
    • motor bazy danych Microsoft SQL Server zapewniający wysoką wydajność i bezpieczeństwo pracy;
    • praca w sieci komputerowej lub na pojedynczym stanowisku;
    • tworzenie wydruków graficznych i tekstowych;
    • tworzenie i rozliczanie rozrachunków wraz z pełną historią (rozrachunki są kompatybilne z Rewizorem GT);
    • w standardzie licencja na trzy stanowiska.
  • mikroSubiekt

     

    MicroSubiekt jest programem ewidencjonującym sprzedaż, przeznaczonym głównie dla małych placówek handlowo-usługowych, których specyfika działania nie wymaga oprogramowania obsługującego magazyn. Prosta i sprawna obsługa MicroSubiekta zadowoli każdego użytkownika, a nowoczesny interfejs, intuicyjna instalacja oraz wszystkie niezbędne funkcje umożliwiają szybką i niezawodną pracę działów sprzedaży małych firm handlowo-usługowych.
     

         

     

    Najważniejsze cechy mikroSubiekta:

    •  obsługa faktur VAT, paragonów i faktur korygujących;
    •  uproszczona obsługa ewidencji dokumentów nierozliczonych (funkcja Rozlicz);
    • obsługa kartotek: towarów, usług i kontrahentów;
    • wielowalutowość wydruków dokumentów i cenników;
    • sprzedaż towarów przez wartość (np. paliwa);
    •  przypisanie domyślnej formy płatności do kontrahenta;
    • przypisanie domyślnych marż dla towarów;
    • sprawdzanie unikatowości kodu kreskowego w towarach;
    • możliwość fiskalizacji dokumentów sprzedaży na drukarkach fiskalnych (współpraca z wieloma modelami drukarek);
    • wiele podstawowych zestawień, takich jak bilans, sprzedaż według asortymentu, sprzedaż w okresie itd.;
    • możliwość zbiorczej zmiany stawek VAT w kartotece towarowej;
    • możliwość przeprowadzenia eksportu danych w formacie EDI++ do systemu księgowego Insertu (np. Rachmistrz GT, Rewizor GT);
    • współpraca z Microsoft SQL Server 2005, 2008, 2008 R2 oraz 2012;
    • praca w systemie Windows XP, Windows Vista, Windows 7 lub nowszym;
    • funkcja umożliwiająca zgłaszanie sugestii przez internet;
    • możliwość rejestracji elektronicznej.
  • Sfera GT

      

    Program Subiekt GT Sfera został stworzony do obsługi sprzedaży specyficznych rozwiązań oraz rozszerzonej funkcjonalności. Oprócz standardowych rozwiązań Sfera daje możliwość pisania rozszerzeń korzystających z wewnętrznych algorytmów systemu Subiekt GT. Powstała w oparciu o znane technologie COM i OLE Automation, dzięki czemu informatyk firmy lub serwisant bez problemu stworzą takie rozwiązania, które rozszerzą dotychczasową funkcjonalność i będą ułatwiały pracę w systemie, ściśle według potrzeb danej firmy. Przykładami zastosowania tego typu oprogramowania jest: wystawianie faktur seryjnych, obsługa zamówień w sklepie internetowym, czy sterowanie zdarzeniami zewnętrznymi. Rodzaj użytego rozszerzenia zależy od inwencji i potrzeb użytkowników.

    Subiekt GT Sfera jest częścią otwartego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem InsERT GT Sfera, w którego skład wchodzą również program
    finansowo-księgowy Rewizor GT Sfera, program kadrowo-płacowy Gratyfikant GT Sfera oraz program do zarządzania relacjami z klientami Gestor
    GT Sfera.
      

    Najważniejsze funkcje Subiekta GT Sfera:

    •  pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
    •  prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami;
    •  prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży w tym ceny
    • walutowe);
    •  pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne
    •  generowanie dokumentu WZ do faktury;
    •  obsługa płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej;
    •  obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz zaliczek i przedpłat;
    •  rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne,
    • wyciągi itp.);
    •  pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań) w tym rozrachunków wielowalutowych;
    •  wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów;
    •  rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych);
    •  pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT.