GASTRO - OPROGRAMOWANIE W tej kategorii nie ma produktów.

Podkategorie

  • izzyRest

    Program izzyRest jest systemem przeznaczonym do obsługi gastronomii, zapewniając ciągłe i sprawne funkcjonowanie palcówki. Oprogramowanie powstało z myślą o wygodzie pracy użytkownika oraz integracji czynności wykonywanych w punktach gastronomicznych.  

    Najważniejsze cechy:

    • praca w systemie Windows;
    • moduł kelnerski również z obsługą mobilną w systemie Android;
    • praca w sieci komputerowej;
    • możliwość instalacji na dowolnej ilości komputerów (bez względu na posiadaną licencję);
    • rozbudowany system uprawnień dla użytkowników;
    • dostęp do programu przez Internet;
    • integracja z portalami pyszne.pl, upmenu.com;
    • integracja z terminalami płatniczymi polcard i sixpayments;
    • szybka instalacja i konfiguracja systemu (instalacja systemu, wprowadzenie karty menu, cenniki,  sale i stoliki, użytkownicy, prawa dostępu
    •  itp nie powinna trwać więcej niż 1-2godziny);
    • łatwy mechanizm w pełni automatycznych kopii bezpieczeństwa (w przypadku awarii komputera - pozwalający na odzyskanie danych wraz zinstalacją systemu w ciągu kilku minut);
    • mechanizm awaryjnych baz danych pozwalających na pracę w przypadku awarii sieci komputerowej;
    • system automatycznych aktualizacji do nowych wersji;
    • dostępne API do komunikacji ze stronami internetowymi;
    • kilkadziesiąt wbudowanych raportów i wydruków z możliwością ich edytowania, definiowania własnych zestawień, widoków itp. 

    Funkcje POS:

    • dowolna ilość otwartych rachunków;
    • definiowany układ sali (stoliki, wiele sal);
    • łączenie/dzielenie rachunków;
    • grupowa obsługa rachunku;
    • rozbudowany system uprawnień użytkowników;
    • obsługa rachunków i rozliczeń wewnętrznych;
    • obsługa dowolnej ilości drukarek bonowych i monitorów kuchennych;
    • zwrotna informacja dla kelnera z kuchni o realizacji zamówienia;
    • kontrola czasu realizacji zamówień;
    • definiowane wzory wszystkich wydruków;
    • zmiana kolejności bonowania;
    • atrybuty produktów (np. bardziej wysmażony, mniej wysmażony), w tym również atrybuty ilościowe;
    • obsługa zestawów alternatywnych (np. frytki lub ryż lub ziemniaki, cola lub fanta lub sprite), kompozycji produktów z wyborem z listy oraz kompozycji z wyborem z grup (np. pizza z wymiennymi składnikami, dzielona na części, itd.);
    • obsługa rezerwacji stolików (z możliwością wstępnej rezerwacji menu + możliwość automatycznego utworzenia rachunku kelnerskiego na podstawie rezerwacji).

    Pizza i dostawy na telefon:

    pizza:

    • dowolnie definiowane składniki pizzy,
    • możliwość automatycznej zmiany ceny przy zamianie składników,
    • podział pizzy na części,
    • wymiana składników dla osobnych części,

    dostawy:

    • szybkie wyszukiwanie Klienta w/g dowolnego parametru (nr. telefonu, imię, adres itp),
    • podpowiedzi ostatniego zamówienia i ulubionych potraw Klienta,
    • definiowane strefy dostawy,
    • prezentacja adresu dostawy wraz z rejonem dostawy na mapach google,
    • definiowane kierunki sprzedaży (dowóz, odbiór osobisty, w lokalu),
    • przyporządkowanie zamówień do kierowców,
    • system rozliczania kierowców.

    Promocje, rabaty i systemy lojalnościowe:

    rabaty:

    • rabaty procentowe i kwotowe,
    • definiowane uprawnienia do udzielania rabatów,
    • karty rabatowe,
    • bony rabatowe (kwotowe),
    • definiowane przyciski "szybkich rabatów"

    promocje:

    • promocje związane z produktem, grupą produktów lub ilością składników,
    • możliwość ograniczeń czasowych promocji,
    • łączenie promocji z kartami klienta,

    systemy lojalnościowe:

    • zbieranie punktów za poszczególne produkty,
    • wymiana punktów na produkty,
    • karty przedpłacone,
    • karty abonamentowe.

    Sieć lokali:

    • centralna baza danych,
    • zarządzanie pozycjami menu, cennikami, promocjami w poszczególnych lokalach z centrali,
    • dostęp do baz danych poszczególnych lokali bezpośrednio z centrali,
    • synchronizacja bazy klientów,
    • obsługa własnych systemów lojalnościowych i rabatowych z centralnym zarządzaniem i automatyczną synchronizacją danych,
    • centralny magazyn,
    • system zamówień magazynowych pomiędzy lokalami i centralnym magazynem,
    • moduł produkcji w magazynie centralnym zsynchronizowany z zamówieniami z lokali,
    • raporty łączone (z poszczególnych lokali), sieci lokali.

    Smartfony i tablety - izzyRest mobile:

    • obsługa z dowolnego urządzenia z systemem android (smartfony, tablety);
    • możliwość pracy off-line (bez zasięgu sieci wifi);
    • synchronizacja rachunków urządzenie przenośne - POS (rachunki utworzone na urządzeniu przenośnym widoczne od razu na urządzeniu POS);
    • pełna obsługa rachunków, stolików;
    • łączenie/dzielenie rachunków;
    • obsługa zestawów i kompozycji (pizza);
    • współpraca z drukarkami bonowymi i monitorami kuchennymi;
    • współpraca z drukarkami fiskalnymi.            

    Obsługa magazynów:

    • rozliczanie magazynów on-line;
    • dowolna definiowana struktura magazynów;
    • definiowane rodzaje operacji magazynowych;
    • łatwe wprowadzanie dokumentów przyjęć PZ (z wykorzystaniem naturalnych przeliczników jednostek miary i zawartości opakowań), automatyczne przeliczanie jednostek;
    • obsługa dostawców;
    • inwentaryzacje na dowolny moment, również "wstecz" (z automatycznym przeliczaniem stanów magazynowych);
    • sprawdzanie historii stanu magazynowego na dowolny moment;
    • łatwa, intuicyjna kontrola braków magazynowych;
    • tworzenie gotowych szablonów dla operacji magazynowych;
    • przeglądanie dokumentów magazynowych w dowolnym przekroju (łączenie, grupowanie, filtrowanie danych);
    • eksport danych do plików *.xls, *.pdf, *.html, *.txt;
    • inwentaryzacje + wydruki arkuszy spisów z natury;
    • dowolne wydruki i raporty łącznie z wykresami;
    • dostęp do pełnej funkcjonalności przez Internet.

    Manager/biuro:

    • łatwe i naturalne przeglądanie i edytowanie towarów, receptur i produktów (rezygnacja z kodów, operacje jedynie na nazwach - najbardziej naturalne z możliwych;
    • zastosowanie technologii drag&drop np. przy przesuwaniu towarów pomiędzy poszczególnymi grupami);
    • rozbudowane definiowanie uprawnień użytkowników;
    • tworzenie receptur na zasadzie przeciągania myszą odpowiednich składników;
    • definiowanie receptur dla dowolnej ilości porcji (możliwość zmiany ilości porcji w trakcie tworzenia receptur);
    • obliczanie kosztu receptury na bieżąco w trakcie jej tworzenia w/g średniej ceny magazynowej składników lub w/g ostatnich cen przyjęcia na magazyn;
    • definiowalne wszystkie listy słownikowe;
    • dowolnie definiowalne przeliczniki jednostek miary;
    • szybki dostęp do raportów i wykresów (np. historia obrotu towarem, stan magazynowy na dowolny dzień wstecz, raport godzinowy sprzedaży);
    • dowolne wyszukiwanie, filtrowanie i grupowanie danych;
    • moduł kalkulacji kosztów (doskonałe narzędzie do planowania większych imprez z możliwością zapisania w zewnętrznym pliku danej kalkulacji, automatyczne przygotowanie listy zakupów, itp);
    • automatyczne raporty braków magazynowych na podstawie stanów minimalnych i poziomów ostrzegawczych;
    • bezpośredni pogląd rachunków kelnerskich (wraz z ich pełną historią);
    • dostęp do rozliczeń kelnerskich, analizy rozliczeń;
    • możliwość śledzenia dowolnych połączeń (np. towar->receptury w których występuje->rachunki na których został sprzedany->szczegóły rachunku->szczegóły operacji magazynowej itp.);
    • dowolnie definiowane raporty i wydruki, w tym wykresy;
    • współpraca z systemem hotelowym izzyHotel;
    • dostęp do pełnej funkcjonalności przez Internet.
  • Gastro Pos

    Program Softech Gastro POS stanowi samodzielny program sprzedaży kelnerskiej i barmańskiej na ekranach dotykowych. Powstał w celu wyeliminowania ograniczeń funkcjonalnych, jakie stwarzało posługiwanie się na stanowisku kelnerskim/barmańskim kasą fiskalną. Obsługa programu GASTRO POS przypomina pracę na zwykłej kasie z tą różnicą, że klawisze są wyświetlane na ekranie a wybór potraw jest prosty i intuicyjny, przy tym nieporównywalnie szybszy. Identyfikacja kelnera następuje wg kodu lub z użyciem karty magnetycznej. System przewyższa ergonomią oraz swoimi możliwościami każdą kasę gastronomiczną. Połączenie Gastro POSa z programem Gastro SZEF tworzy zintegrowany system rozliczenia gastronomii - od dostaw po sprzedaż i wydanie potraw.

    Funkcje programu Gastro POS:      

    • identyfikacja kelnera kodem lub kartą magnetyczną;
    • obsługa poprzez ekran dotykowy;
    • rejestracja czasu pracy personelu;
    • zakładanie nowych rachunków na stoły, osoby lub grupy, zmiana obsługi stołu, łączenie lub rozdzielanie rachunków, otwieranie rachunków na wynos z dostawą lub bez;
    • stały podgląd rachunku;
    • graficzna reprezentacja lokalu - możliwość prowadzenia sprzedaży wprost z grafika;
    • możliwość bonowania za pomocą kodu PLU oraz czytnika kodów kreskowych (w sklepie hotelowym);
    • wydruk zamówień na drukarkach zamówień w kuchni i barze Elastyczne kształtowania cen;
    • 4 poziomy cen oraz funkcja happy hours;
    • możliwość korekt rachunków przed i po wydrukowaniu zamówienia (z możliwością ustalania uprawnień do wykonania korekt);
    • możliwość ustalenia czasu wydania potraw w kuchni i bufecie;
    • rabaty, obsługa kart magnetycznych stałego klienta (karty rabatowe);
    • modyfikacja potraw - zastąpienie jednego składnika potrawy innym np. frytki zamiast ziemniaków;
    • dodatkowe informacje - wydruk informacji dla kuchni np. bez soli, przysmażone, itd.,
    • współpraca z systemami hotelowymi CHART, FIDELIO, SIHOT i inne;
    • współpraca z automatycznymi dozownikami piwa, napoi i alkoholi firm;
    • współpraca z wagami;
    • współpraca z bonownikami kelnerskimi (palmtop);
    • współpraca z systemami kamer do obrazu z kamery POS dokłada informacje o aktualnie wykonywanych operacjach na kasie oraz datę i godzinę;
    • różne formy płatności - gotówka, karty kredytowe, czeki;
    • płatność kartą magnetyczną - wewnętrzna sprzedaż bezgotówkowa polegająca na wykupieniu przez klienta na wstępie do dużego rozległego lokalu;
    • magnetycznej karty depozytowej z określonym limitem;
    • wydruk rachunków blankietowych na specjalizowanych drukarkach rachunków;
    • zakończenie rachunkiem wstępnym (do zaakceptowania przez klienta w eleganckich lokalach), paragonem fiskalnym, fakturą;
    • Pizzerie i lokale fast food;
    • zamawianie pizzy dzielonej na różne rodzaje;
    • możliwość zdefiniowania w systemie kelnera jako ucznia - pozwala to na szkolenie personelu;
    • współpraca z drukarkami fiskalnymi - NOVITUS, POSNET, ELZAB, EMAR-DUO, INNOVA, VENTO, TORELL;
    • współpraca z terminalami płatniczymi;
    • bardzo bogaty moduł raportujący;
    • wykonywanie wielu raportów z aktualnej zmiany, jak i ze zmian archiwalnych, między innymi:

            - rejestr VAT,
            - raport kasowy,
            - raport kelnerski,
            - raport utargów,
            - raport o udzielonych rabatach,
            - raport wykonanych storn,
            - raport sprzedaży wg PLU,
            - raport sprzedaży wg grup towarowych,
            - raport sprzedaży na karty rabatowe.


    Moduły i interfejsy do programu Gastro POS
    Program Gastro POS posiada wiele specjalistycznych rozszerzeń usprawniających pracę lokalu gastronomicznego oraz umożliwiając połączenie z
    wieloma urządzeniami:

    •  obsługa automatycznych dozowników,
    •  współpraca z dowolnym programem hotelowym,
    •  interfejs do wagi,
    •  interfejs "druga firma",
    •  interfejs do terminali kart płatniczych,
    •  moduł dostaw na telefon ("deliwerka"),
    •  podgląd sali przez kierownika + serwer bonowników,
    •  system audiowizualny do realizacji zamówień w kuchni.
  • Gastro Szef

    Program Gastro SZEF prowadzi gospodarkę magazynową firmy w oparciu o dokumenty magazynowe oraz sprzedaż zrealizowaną na stanowiskach kelnerskich. Kontrola zużycia surowców Na podstawie założonych kart kalkulacyjnych program wykonuje odpowiednie rozchody składników potraw, oblicza kalkulacje, marże, wsad do kotła oraz zapotrzebowanie surowcowe.

    Dane programu są podstawą ewidencji materiałowej w cenach zakupu oraz gastronomicznych, również z automatyczną dekretacją do wybranych
    systemów finansowo-księgowych.

    Ogromną zaletą programu jest możliwość współpracy z kasami rejestrującymi lub stanowiskami kelnerskimi POS wyposażonymi w monitory dotykowe,
    na których rejestrowana jest sprzedaż. Pozwala to stworzyć całościowy, skomputeryzowany system rozliczenia gastronomii od dostaw surowców,
    obrotu wewnątrz firmy jak i kontroli rozchodów surowców z tytułu sprzedaży potraw.

    Współpraca z kasami fiskalnymi jest dwukierunkowa. Z jednej strony program wysyła do kas informacje o artykułach (nazwy, ceny itp.), grupach
    towarowych, kelnerach, rozkładzie klawiatury; z drugiej strony pobiera z kas informacje o sprzedaży potraw, obrocie syntetycznym całej kasy
    oraz poszczególnych kelnerów. Dzięki takiemu rozwiązaniu kasy po wstępnym zaprogramowaniu przez serwis, nie wymagają od obsługi żadnej
    umiejętności programowania, gdyż całość wymiany danych prowadzona jest przez program Gastro.

    Zastosowanie nowoczesnej technologii OLAP pozwala na tworzenie własnych analiz w dowolnym przekroju. Analizy mogą wspierać bieżącą pracę
    kierownictwa np. odpowiedzą na pytanie jak funkcjonuje nowa promocja, jak i pomagać w podejmowaniu decyzji o charakterze strategicznym przez
    ułatwienie w wyszukiwaniu nowych trendów rynkowych i dokładniejszy wgląd w rezultaty wcześniej podejmowanych działań.

    Rozliczanie magazynów i zużycia surowców w lokalu gastronomicznym:

    • prowadzenie gospodarki wielomagazynowej,
    • obsługa firm posiadających wiele lokalizacji zdalnych (Gastro w sieci lokali gastronomicznych),
    • pozwala na wprowadzanie dokumentów dostaw PZ, przesunięć międzymagazynowych MM, rozchodów wewnętrznych, z produkcji i ze sprzedaży;
    • informuje o przekroczonych stanach minimalnych, maksymalnych i zalegających magazyny;
    • prezentuje stany magazynowe bieżące i wsteczne;
    • prezentuje informacje o wszelkich zmianach stanów magazynowych;
    • pozwala na wykonywanie rozchodów FIFO ze sprzedaży w/g zadanych receptur.


    Kontrola kosztów - Food Cost:

    • prezentuje zużycie surowców na podstawie kart kalkulacyjnych;
    • umożliwia porównanie sprzedaży z kosztem;
    • wylicza ceny kalkulacyjne potraw według rzeczywistych kosztów zakupu surowców;
    • umożliwia wyliczenie marży potraw wraz z sygnalizacją przekroczenia zakładanego przedziału marży optymalnej.


    Rozliczanie produkcji gastronomicznej:

    • umożliwia produkcję wyrobów gotowych i półproduktów;
    • posiada raporty produkcji dziennej;
    • informuje o zmianach cen zakupu surowca w stosunku do poprzednich dostaw (kontrola dostaw),
    • informuje o składnikach brakujących do przygotowania potraw.


    Zaawansowana obsługa zamówień:

    • uzgadnia ceny i dostawy (PZ) z fakturami VAT dostawców;
    • umożliwia analizę zapotrzebowania na surowce;
    • posiada moduł automatycznych zamówień.


    Inwentaryzacje:

    • umożliwia wprowadzanie dostaw metodą elektroniczną z plików lub inwentaryzatorów
    • umożliwia wprowadzanie dokumentów MM, SN za pomocą inwentaryzatora.


    Usprawnienie zarządzania lokalem:

    • prowadzi dziennik pracy każdego kelnera, jego obroty;
    • posiada moduł naliczania prowizji dla pracowników.


    Rozliczenia i rabaty:

    • kontroluje zapłaty za dostawy i sprzedaż kredytową;
    • kontroluje i prezentuje sprzedaż na karty rabatowe przy współpracy z Gastro POS;


    Planowanie imprez:

    • pozwala na planowanie imprez i wystawianie asygnat magazynowych do nich;
    • prezentuje raporty historii artykułów;


    Wystawianie faktur:

    • posiada moduł fakturujący i sprzedaży.


    Przejrzyste raporty:

    • umożliwia przejrzystą prezentację sprzedaży potraw, napoi, itp. w poszczególnych punktach sprzedaży wg różnych kryteriów i przekrojów;
    • wylicza wartość przychodów, rozchodów, sprzedaży w cenach zakupu i sprzedaży oraz osiągniętą marżę na każdy dzień i miesiąc.
    • szczegółowe raportowanie stanowisk sprzedaży Gastro (raport podglądowy z POS).